Obserwatorzy

wtorek, 5 listopada 2013

Ten wpis dedykuje Tobie AM :)

Jesień kojarzy mi się ze spokojem, cudownością, długimi wieczorami i moim ulubionym świętem Halloween.


Co przyniosła ta jesień? Dużo ciekawych wydarzeń. Nasze podróże do miejsc oszałamiających cudownością i pięknem. Niestety w pracy przykrości. (Ci psychopaci, charakteropaci itp.)
Właśnie w jesieni przechodząc przez hipermarket wpadła nam w ręce ta lalka, w myśl zasady, dzień bez Barbie jest dniem zmarnowanym!!! Wczoraj zapewne przez pogodę, chyba jestem meteoropatką zdychałam. Dziś czuję się świetnie mimo przespanych zaledwie pięciu godzin. 

W jesieni powstał pokój dla lalek, nasze wspólne dzieło ;)


Inne blogi tętnią życiem, mnie jakoś brak pomysłów ale jak tu zaglądniesz przeczytasz wpis dedykowany Tobie. Tak Tobie:)
Dzielisz ze mną tę przedziwną pasję ;)
I zapamiętaj Algol to gwiazda, nazwa pochodzi od arabskiego Al Ra's al Ghul, czyli „Głowa Demona”.
Oby się nam udało zakupić jeszcze wiele lalek, męskich teraz bo dziewczyn jest ponad sto a chłopaków siedmiu. Co Ty na to ;)

1 komentarz:

  1. piękna dedykacja ;)
    Śliczna czarownica :D no i pokoik jak zwykle chwalić będę bo bardzo mi się podoba! i zazdroszczę bo swojego nie mam :(

    OdpowiedzUsuń