Obserwatorzy

czwartek, 3 kwietnia 2014

Przybyszki z krainy kwitnącej wiśni lub wschodzącego słońca

Zawsze chciałam mieć tęczową kolekcję, wszystkie nacje, rasy. No i są. Azjatyckie pochodzenie mają te trzy dziewczyny i ich kolega.
 


Nie mam pojęcia kim są ich tożsamość jest dla mnie tajemnicą.

Ta w sukience w niebieskie kwiaty to prawdopodobnie  Kira blossom cherry girl o ile się nie mylę. Wpadła mi w oko na Alu.

Ta w czerwonej sukience była wśród kilku lalek z jakiejś aukcji.

Ta prawie za friko ze szmaciarenki.


Wszystkie w dobrym stanie niestety mają nieruchome główki.

Wylicytowany niedawno kapitan Li Shang. Tak wygladał.


Ten strój jakoś mi się nie spodobał.


Teraz lepiej  :)


Tak wyglądał zaraz po rozpakowaniu. Prezentów było więcej :)


Halloweenki, długo oczekiwany błękitnowłosy jakieś stojaczki :)
i moja wielka radocha :)

3 komentarze:

  1. Ta z czerwonymi kolczykami to Benetton Kira. Jestem pod wrażeniem przemiany Shanga! Całkiem współczesny chłopak z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pomoc w identyfikacji :) Shang bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod wrażeniem pokoiku i tych jakże nastrojowych "widoczków" za oknami... a czarnulek szczerze zazdroszczę - mnie do szczęścia by jedna wystarczyła - ale u mnie byłaby wtedy Bjork ;D

    OdpowiedzUsuń