Obserwatorzy

czwartek, 24 kwietnia 2014

Bootiful Halloween Barbie :)

Nadciąga wieczór, wczoraj  i dziś zanosiło się na burzę. Pierwsze wiosenne burze. Uwielbiam ten czas kiedy natura przygotowuje się do wiosny. W ogrodzie obserwuję parę mazurków, zaglądają do budki, która była pierwotnie dla nietoperzy i przerabiają ją na swoje potrzeby :) :) Jestem już jedną nogą w Tatrach. Tak długo czekałam na ten moment i tęskniłam. 
Tymczasem zrobiłam jej kilka fotek.

 Fota z sieci

Moja biała wiedźma pochodzi z kolekcji Rudego Królika ale stwierdziła, że u mnie będzie jej lepiej ;)



W ostatnim czasie udało mi się kupić kilka halloweenek wiec spełniłam marzenia lalkowo halloweenkowe :)

4 komentarze:

  1. Jeeej!
    Cieszę się, że dawna Bianka odnalazła dom u kogoś, kto ją na nowo pokocha!
    Na serio, bardzo, bardzo mnie to cieszy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mocno Cię pozdrawia :) Dobrze jej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna. Do twarzy jej w zielonym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się składa, że zieleń jest też moim ulubionym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń