Obserwatorzy

niedziela, 8 lutego 2015

Czarnoskóra blondyna

Zrobiłam przeszczep włosów. Wcale nie takie to trudne zadanie, nawet przyjemnie się wszywało. Przyświecał efekt końcowy i to dodawało skrzydeł.  Odpowiednia kandydatka przywędrowała od Gosi http://mojalalkowamoda.blogspot.com/ zupełnie inaczej wyglądała, też ładnie ale chciałam mieć blondwłosą Afrykankę więc włosy przeszyłam. 
Gosiu bardzo dziękuję za rady i wsparcie :)


Tak wyglądała po dwóch wieczorach morderczej pracy :)
Włosy im dłuższe tym lepsze.

Bardzo podobają mi się te lalki i one zachęciły mnie do przeszczepu włosów na mojej Barbie. 
Red Hot Diva AA.

 fotka z sieci

Barbie Diva Gone Platinum AA.
 fotka z sieci

 Moja Diva w śniegowej scenerii.




Razem z Christie Hula Hair, która ma piękne tęczowe włosy.








Jest jeszcze Christie Mermaid fantasy z blond grzywą  i właśnie taką znalazłam na Allegro :)


 fotka z aukcji :) 

Już wypatruję jej przybycia  no i będą dwie blond czarnoskóre :)

5 komentarzy:

  1. woooooooooow! ale efekt! u mnie była nijaka! świetnie ją odmieniłaś! nabrała dziewczyna charakteru! i pierwsze wszywańko wyszło Ci przepięknie! Rewelacyjnie dziewczyna wygląda! To włoski z Kreatywnego świata? tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Metamorfoza całkiem nawet się udała. Włoski są z Kreatywnego świata :)

      Usuń
  2. Wow, świetny efekt, zainspirowałaś mnie, nie mam jeszcze ciemnoskórej lalki o blond włosach :)
    Chyba poznaję włoski z Kreatywnego Świata, prawda? :)
    I przeogromnie gratuluję oraz zazdroszczę zdobycia Christie Mermaid fantasy! Będę oczekiwała sesji z tą pięknością :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) Kreatywny świat jest znany i lubiany :) tam kupiłam włoski. Ciekawe czy są inne polskie sklepy gdzie można kupić np. czarne włosy dla lalek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, czarne włosy też by mnie baaardzo interesowały...

      Usuń