Obserwatorzy

czwartek, 12 grudnia 2013

Czarownica

Rodzina czarownicy

Przyrzekam wam miłość dozgonną, siwe dzwonki szaleju, błędna belladonno, sowo, nowiu, ropucho, puchaczu i nietoperzu, tytoniu bladolicy i bzów czarnych posępna zżółkła walansjeno. Ja, wiedźma bez ożoga, z sercem opalonem tęskniąca za dalekim demonem, wpatrzona w świat jak w szklaną czarodziejską kulę, kocham cię i do serca tulę, rodzino czarownicy, podejrzana, kochana...
Z tomu: Cisza leśna (1928)  
  Maria Pawlikowska-Jasnorzewska

Tę wyjątkowa lalkę kupiłam za śmieszną cenę w szmaciarence. Lalka w idealnym stanie, wyjątkowa bo ma piegi i kasztanowe włosy :) 




Jedna z moich ulubionych, w halloweenowym stylu :)                                                 




 

7 komentarzy:

  1. Piękna jest! Być może 4 stycznia będzie spotkanko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przyjadę i może przytargam kumpelę, która właśnie łyknęła lalkowego bakcyla :)

      Usuń
  2. Ta lalka jest wyjątkowa i rzadka :-) To Gilian z Fashion Fever, też ją mam! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięnie wygląda zapraszam do mnie :)))
    Interesujący blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :) To Ty masz moją rudą Dive, u Ciebie to dopiero rozkwitła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) szkoda że ma ścięte włosy

    OdpowiedzUsuń