Obserwatorzy

piątek, 17 czerwca 2016

Warto był spojrzeć innymi oczami :)

Co w moim lalkowym świecie, jest doskonały. Kolekcja zamknięta, tak mi się wydaje. Mam wszystko co chciałam mieć.
W tym momencie najbardziej cieszą mnie Keny. 
Kiedyś ich nie cierpiałam.
Tym czasem sama ich wybrałam i wystylizowałam bo inaczej patrzeć na nich by się nie dało.




Pierwszym Kenem, który zdobył moje uznanie był Blain. 
Obeszło się bez przeróbek.


Jest jeszcze kilku ciekawych Kenów w lalkowym zbiorku. 
Są niestety mniejszością wśród lalek.
Porządkowałam zbiorek i dużo lalek sprzedałam, szkoda ale jedne rzeczy z nami zostają inne nie, jak mawiał taki jeden też kolekcjoner, miał rację :)
Jego rupieciarnia mieszkanie były jak muzeum uśmiecham się na wspomnienie. Mam podobnie.

4 komentarze:

  1. świetna kolekcja panów lalkowych! superowi!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mamma mia zielona pietruszka! ileż tych chłopów - zatrzęsienie włosów długich, dłuższych i coraz
    bardziej mi się plącze w głowie - zachwycił mnie
    najciemniejszy ciemnoskóry - ale zaintrygował -
    ten z atramentowym fryzem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, muszę przyznać, że moje dziewczyny by oszalały na ich punkcie, gdybym im tylko pokazała zdjęcia! Zresztą mnie samej trudno by było zdecydować, który przystojniejszy! Fantastyczni!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetni panowie. Jestem zauroczona wszystkim: włosami, ciuszkami... Wspaniałe lalki! Zazdroszczę kolekcji i wykonania.

    OdpowiedzUsuń