Obserwatorzy

piątek, 18 marca 2016

Cut and Style zmienia fryzurę :)

To moja pierwsza lalka trupek z pchlego targu w Szczecinie. Miałam w tym czasie trzy lalki, jedna z czasów dzieciństwa. Fascynacja tematem Barbie kwitła w najlepsze :)
Dziś ta lalka po reroocie wygląda tak:



Piątkowy wieczór, właśnie umówiła się z kumpelą na dziką przejażdżkę. 






Zaczęłam zaglądać na pchle targi i do tzw. szmateksów i znajdować niewiarygodne różności.
Teraz mam już niemalże wszystko o czym mogłam zamarzyć w lalkowej kolekcji.


6 komentarzy:

  1. widzę, że nie tylko moja mini bratzka
    kocha dosiadać mechanicznego rumaka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem od czego zacząć, bo wszystko mi się podoba! Panna po reroocie jest fantastyczna! Ma przepiękny sweterek i legginsy! Komplet skórzany również rewelacyjny! No i diorama wyposażona jak się patrzy! Ty to masz szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  3. te lalki za grosze cieszą najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  4. to niesamowite ile te lalki zyskały u takiej właścicielki! bajka nie życie!

    OdpowiedzUsuń