Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lipca 2018

Michael



Lalka nie pochodzi od Mattela ale to Michael, niesamowity tak jak jego życie, talent. 
Bezsensowne pomówienia złamały jego karierę.


Wyglądał tak:



Zagościł u mnie i jest taki właśnie:





  

Jak wiemy Michael Jackson wywarł wielki wpływ na muzykę i kulturę świata, przełamując wiele barier społecznych i torując drogę nowoczesnej muzyce pop oraz pojęciu nowoczesnej gwiazdy muzyki. Określano go jako „ogromnie ważną postać w historii pop-kultury”, jedną z najpopularniejszych gwiazd muzycznych. 





6 komentarzy:

  1. Lalek całkiem podobny. Fajnie mieć taką ciekawą postać w kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochałam Michaela, do tej pory nie dociera do mnie, że odszedł... Jego muzyka jest nadal żywa. Przykre, że tak zdolny i wrażliwy człowiek, dostawał tak silne ciosy od życia. Nieustanne pomówienia, plotki, hejterstwo. Szkoda, że luzie potrafią być tak okrutni... lalka piękna :-) Kiedy ją zobaczyła, zaświeciły mi się oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zaserwowałaś Mu look!
    czarne ptaszysko niczym bodyguard
    rodem z Edgara Poe fantastycznie
    do pastelu powiek pasuje - może
    śmiało i Quinne czynić honory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne zdjęcia:) Ja do dziś żałuje że zabrakło mi dosłownie 1 czy 2 zł na Michaela a nie chcieli mi go odłożyć!
    P.S.Zapraszam na wyprzedaż miniatur dla lalek- info na moim blogu - besudolls.blogspot.com
    Może coś by ci się przydało do realizacji sesji zdjęciowych?

    OdpowiedzUsuń