Obserwatorzy

niedziela, 22 stycznia 2017

Zielonooki rudzielec

Chyba unikatowa laleczka, wypatrzyłam ją gdzieś, kiedyś i już mam :)
Amber bohaterka serialu "Słodkie zmartwienia" :
"bohaterką jest 15 letnia Cher mieszka w Beverly Hills, kocha modę, a swym wdziękiem potrafi zjednać sobie wszystkich. Kiedy odkrywa, że oceny na szkolnym świadectwie będą niższe od jej oczekiwań, do ich podwyższenia postanawia użyć wdzięku i uroku osobistego. Odmawia jej tylko jeden nauczyciel, więc nastolatka wpada na inny pomysł - postanawia wyswatać go z jedną z nauczycielek. W międzyczasie Cher pomaga nowej uczennicy, Tai, przeobrazić się z tzw. "szarej myszki" w atrakcyjną kobietę. Okazuje się, że podkochuje się w niej przyrodni brat Cher, Josh"


Lalka tak wyglądała: 


Wszyłam jej nowa grzywkę, ubrana i odnowiona. Zupełnie inna niż klasyczne Barbie.





Tak prezentuje się wersja pudełkowa.

 fota z sieci
 
To była seria trzech lalek (1996 rok), czarnoskórą też warto byłoby mieć.

 fota z sieci

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę te lalki! Mają taką niebanalną urodę, że aż dziw, że to mattelowski wytwór :-)Ciekawy łup. Połączenie rudego i zieleni zawsze plusuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa, nietypowa lalunia, poluj na kolejne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziak bardzo sympatyczny a zupełnie niebarbiowy! Podoba mi się ta panna, szczególnie po Twoim SPA!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również lubuję się w nietypowych,
    innych od tłumu plastików panienek :)
    moja Dionne pozdrawia Twoją Amber :)

    OdpowiedzUsuń