Obserwatorzy

sobota, 15 marca 2014

Tajemnicza zielonooka pięknosć

Po słonecznym tygodniu, pełnym ptasich śpiewów nadszedł sobotni słoneczny poranek. Niestety reszta dnia deszczowa, zimna i wietrzna. Oglądałam film poświęcony Pinie Brausch (teatr tańca) i jej grupie coś niesamowitego! 
Jak zwykle lalkuję na całego, przeglądam Allegro i niespodzianka!!! Dwie Barbie Halloween !!!. Happy Halloween Barbie i Halloween Hip Barbie. Dwa tygodnie temu od Rudego Królika przywędrowała do mnie ku mojej  nieziemskiej uciesze Boo Tiful Halloween :) Zaledwie tydzień temu wygrzebałam na Alu Halloween Enchantress i już jest moja :)

Tym czasem jedną z wielu lalek, którą mam od dawna jest ona.


Jest nietypowa: twarz, makijaż, szarozielone oczy.


Przeglądając zasoby sieci natknęłam się na ten typ, jest jeszcze wersja AA, niestety nie namierzyłam tożsamości.


Bardzo jestem ciekawa jak się przedstawia w oryginale, może kiedyś ją zidentyfikuję.
Ma na sobie cudną sukienkę od Magality. Bardzo jej pasuje :)




Dziś pełnia już po południu widać ogromny księżyc. Teraz wygląda od czasu do czasu z za ciężkich chmur. Pora na spacer :)


5 komentarzy:

  1. Magalita szyje przepiękne sukienki. Twoja lalka bardzo ładnie w niej wygląda. No i urocze masz psiaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach gdybym ja umiała tak cudnie szyć jak dziewczyny z blogów. Tak psiaki są prze kochane a właściwie psice :)

      Usuń
  2. To Holiday Barbie 2005 :)
    Fajnie wygląda w tej sukience od Magality :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :) bardzo się cieszę, że ją zidentyfikowałaś. Lalki nie mają przed Tobą tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna panienka. w tej sukience wygląda obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń